Huomenna on äitin ja isin hääpäivä.. Wuf.

Minä en pääse niihin kekkereihin. Tyhmää. Minä meen sitte Elmerin tyköön.. Se on yks mun tosi hyvä kamu. Äiti sano että se on lapinkoira mutta asuu kuitenki täällä satakunnassa.. HÄH? En taaskaan ymmärrä sitäkään. Kyllä noi ihmiset on epäselviä.. Tiedätte varmaan..

En oo päässy koneelle pitkään aikaan kun äitillä on ollu muka kiire noiden hääjuttujen kanssa.. Tosin mähän olen lähes kaiken laittanu kuntoon kun ei ilman mun apua ois tullu mitään.. Mummiakin hoidin siinä sivussa terveeksi kun hankki flunssan ettei tarvis mun kanssa lähteee kävelylle.. Ihan tyhmää.. En ymmärrä. Onneksi Ukki on jonkun verran tullu mun kaa lenkkeileen.. Äiti ja isi toi mut aamulla kun menivät koristelemaan sitä hääpaikkaa.. Mitä siitäkin on tullu ilman mua? *syvä huokaus*

Nonnii kaverit, toivottakaa äipälle ja iskälle onnea huomiseksi.. Wuf.

Mä meen takas Mummin viereen hoitaan sitä..