Äiti ei oo päästäny mua koneelle pitkään aikaan.. Tosin en mä olis kovasti ehtinykään kirjotella kun mun ne häät piti järkätä..(joihin ite en sit päässy). Äiti oli kuvista päätellen ollu tosi nätti ja iskä oli ollu komee.. Mä ne puvutkin valitsin joten ei ollu ihme. Mä oon nyt sitte koittanu toipua häistä kun otti aika koville näin pienellä koiralla.

Se olis nyt sitten kesäkin kohta. Teettää lisää töitä noi pihahommat kun eihän äiti niistä yksin selviä. Kyllä se on rankaa olla kahden aikuisen yh-koira. Varmaan lukijani voivat kuvitella, osa teistäkin on yh-eläimiä. Onneksi osalla on apuna joku toinenkin asiantunteva yksilö. On pakko sanoa kyllä että noi pallinaamat on mulle kovin rakkaita vaikkakin niistä on harmia aina silloin tällöin. Iskäkin juo sitä hihityslitkua joskus ja äiti viimeksi eilen illalla otti pikkuisen. Me kun oltiin Annukan tykönä kylässä. Äiti ja Annu laittoi pihaa kuntoon tai siis yrittivät, mä autoin. Mulla oli apuna sellanen pieni Siiri, en tiiä mikä sen rotu on.. Se on lähes karvaton ja kulkee neljällä tassulla, on aikalailla äitin ja Annun näkönen mutta paljon pienempi.. Onko se sitten ihmisen pentu? En ihan tiiä kun en mäkään kaikkea voi tietää..

Mä teen ukin kanssa vessaremppaa vähäsen täällä meillä. Ukki onneksi tuli auttamaan ettei noi pallinaamat sählää tiellä. Kyllä siitä hyvä tulee kun Ukki osaa hommansa aika hyvin. Vähän välillä neuvon mut ei oo katastrofi jos tekee ite jotain.. Mut ehkä on paras mennä valvoon sitä kuitenki..

Wuf wuf..