Kyllähän te kaikki tiedätte että meidän pienten koirien äidit ja isit on välillä vähän omituisia.. Se ei oo mitään uutta..

Eilen noi pöljät pisti koko kämpän uuteen uskoon.. Siirtelivät huonekaluja kummallisiin paikkoihin ja mekastivat niin että mun päiväunet jäivät väliin kun mä olin ihan hätääntyny.. Iskivät vielä toisen akvaarionkin tonne keittiöön.. Eikö yksi riitä?? Siinä menee taas mun nameihin varatut rahat joillekin kaloille.. Voitteko kuvitella, häiritään pientä koiraa niin ettei se saa edes nukuttua ja tuhlataan namirahat??? Eihän tätä koiran aivoilla käsitä.. Eikä varmasti kissankaan..

Teille, Topi ja Reeti, isot kiitokset tuesta kun ootte jaksanu autella mua aina kun noi kaks on mahdottomia vaikka teillä itelläkään ei oo niin hääviä kotona..

Tänään mä menen Elmerin luo kun meillä on Haukido-treenit.. Isi menee sitte samalla aikidoon.. Ne vaan ei osaa siellä mitään kun eivät tajuu että vastustajaa kuuluu purra häntään ja takatassuun.. Ne vaan treenaa siellä jotain ihan hassuja..

Siis kyllä tähän mun kodin epäjärjestykseen on saatava jotain tolkkua.. Onko muilla kohtalotovereilla jotain vinkkejä??

WUF WUF..