Noi pesi mut tänään.. Voitteko kuvitella.. Mä en ala.. Nauroivat vaan että Konnankin pitää käydä suihkussa niinku äiti ja isi.. EIKÄ! Mä en ala.. Onko muita jota on kohdeltu näin???? Mun turkki oli kyllä ihan hyvässä kunnossa ilmankin.. Noh, sain hyvitykseksi ison annoksen makaronilaatikkoa.. Pah. Luulevat että mä muka unohdan tuon kidutuksen.. EN IKINÄ.. Ehkä mä vähän lepyin mutta en kerro sitä noille..

Mun pitäs alkaa taas noita äitin ja isin häitä suunnitella kun ne meinaavat mennä naimisiin.. Reeti (se mun kissakamu) sanoi että sen äiti ja isi ovat susipari.. Ei mun äiti kyl näytä sudelta, isi ehkä vähän.. Mutta kai ne sitten ovat susia nuokin.. Mistä sitä pieni koira voi tietää??? Kokeeko ne sitte jonkun muodonmuutoksen kun ne on menny naimisiin? Hmm.. En tiedä.. Sen kyllä tiedän etten pääse häihin.. Äiti sanoi että olen liian karvainen sinne.. AI MITEN NIIN??? Mä sain sitte onneksi kamultani Elmeriltä turvapaikan siksi aikaa.. Noi kaksi olis varmaan vaan jättäny mut yksin kotiin..

Odotan kovasti että tulis kevät, tykkään puutarhahommista.. Tosin äiti kyl nosti metelin kun kaivoin viime kesänä pihalle kuopan keskelle nurmikkoa.. Mun mielestä siihen olis voinu istuttaa vaikka jonkun pensaan ja aattelin auttaa äitiä kaivamalla kuopan. Tietäähän sen ettei äiti ymmärtäny sitä vaan kielsi mua kaivamasta.. Iskä puolestaan sanoi että olen nurmipora..

Nyt mä meen äitin kainaloon kattomaan telkkaria.. (Olen vähän leppyny pesusta mutta äiti saa rapsuttaa mua lopun päivää että mä annan kokonaan anteeksi moisen teon..)