YEBEE!!!! Meikä saa kohta suikkista öljyssä paistettuna.. (hähähäää Reeti!!) Nam nam.. Isi kyl yritti jotain höpöttää ettei mul kuuluis antaa sellasia.. PAH! Syökööt itte niitä kamalia nappuloitaan.. PYH!!

Mä sit tein ne hääkarkitki äske äitin ja iskän häihin joihin en ees pääse.. PÖH siitäki. Mut pakko mun ne oli tehä kun nuo pallinaamat yritti niitä sählätä.. Huokaus. Olisitte nähny mitä siitä räpellyksestä tuli.. Ei niin yhtään mitään.. Ei ole edelleenkään helppoa olla pieni koira ja vielä niin hyvä kaikessa tollasessa.. Pahuksen pallinaamat kun ei ite osaa mittää.. Mut en mä silti äippää ja isukkii pois antas.. Ei ne pärjäis itekseen.. Mut senhän ny kaikki jo tiesiki..

Ai juu, tänään niil on yks wee päivä.. Oisin kyl voinu vannoa et iskäki on vanhempi ku yks mut ei kai sitte.. Tiedä häntä tai korvia.. ?? Nyt mä meen mössäämään mun namisuikkiksen ja ajattelen Reetiä kun se ei saa mittään.. Mummi onneks paisto ne lihat ku noi pallinaamat meinas syödä ne ite.. Pöh ja vielä kerran PÖH!!!

WUF WUF!